Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 71

"Allyson Stevens, jag ber dig att prata med mig. Vi måste kunna reda ut detta, då jag tycker om dig så sjukt mycket, du förstår inte. Jag vill bara hålla dig i mina armar. Minns du inte känslan i kroppen när vi båda trånade så starkt efter varandra? Jag minns den, och den kommer aldrig försvinna. Vår första kyss, jag minns känslan i min kropp när dina läppar för första gången nuddade mina. Snälla Ally, jag ber dig. Jag vill vara med dig."



- Lucy jag vet inte vad jag ska göra, jag svarade inte ens på hans sms. Sa jag när Lucy och jag diskuterade allt kring Justin, när vi satt och packade inför Hawaii tillsammans. I min lägenhet medans Shawn var hos någon kompis.

- Jag tycker du inte borde tänka så mycket på det nu, när vi ska till Hawaii och ha kul. Utan ta det med honom när du kommer hem istället. För du skulle ju på hans match, prata med honom då. Svarade hon och försökte få igen ena min resväska. Vi skulle bara vara där i två dagar men jag tar alltid med mig för mycket.

- Ja, men det känns så himla tasktigt mot Shawn. Jag är liksom med Shawn men känslorna och mitt hjärta kommer alltid finnas hos Justin. Shawn är värd bättre.

- Men vill du bli tillsammans med Justin igen? För om du inte vill det så tycker jag absolut inte du borde avsluta allt med Shawn. För jag vet att du gillar Shawn, men du älskar Justin. Du måste bara bestämma vem du vill vara tillsammans med. Tänk på det och berätta det till den personen du väljer, efter Hawaii. Sa hon och log.

- Okej, så vilka kommer nu igen. Det blir väl du, jag, Trever, Selena, Nate, Shawn. Sen kommer Shawn ta med sig sina kompisar Eric, Zach, Zayn och Rob. Selena kommer ta med Ashley Benson och Ashley Tisdale. Så vi blir nog ett antal iallfall. Just de, Nate kommer med sin nya och första flickvän, typ. Hon heter Alice. Jag träffade henne lite snabbt en gång och hon är verkligen jätte gullig. Sa jag och log stort.

- Kul för honom, jag vill att Shawn's kompisar är snygga så jag kan hålla på med någon av dem.

- Tro mig, dem är skit snygga allihop! Sa jag och skrattade.

- Vi kommer ha så kul i Hawaii, nästa gång tycker jag vi åker till Miami istället.

- Ja, jag tänkte faktiskt på Miami först men Shawn tyckte det skulle vara mer romantiskare för han och mig i Hawaii. Så jag bestämde mig för Hawaii. Sa jag och log lite gulligt.

- Vet han om att Justin smsade dig? Frågade Lucy nyfiket.

- Nope, jag tycker det är onödigt att ta upp det nu inför resan och allt. Vi tar allt drama när vi kommer tillbaka istället. Lucy nickade och verkade nöjd med mitt svar.


3 dagar senare (På flygplatsen)


Nu var vi alla på väg till Hawaii. Imorgon fyller jag år och vi har tänkt spendera dagen i affärer, på stranden och på kvällen ska vi dra ut till någon nattklubb.


Medans flygpersonalen bar in alla våra resväskor stod vi utanför och väntade otåligt. Jag tror alla ville iväg. Selena, Ashley Tisdale och Ashley Benson har jobbat mycket den senaste tiden så dem såg verkligen ifram emot semester.


- Jag tycker vi borde säga Ash till Ashley Benson och Ashley till Tisdale. Det blir enklare att hålla ordning på er då. Sa jag och skrattade lite lätt medans jag kollade på Ash och Ashely.
- Haha, aa det blir nog enklast så. Höll Selena med och log mot mig. Trever hade sin arm om henne. De såg verkligen söta ut tillsammans. Jag tror inte dem har bråkat en enda gång under deras förhållande.
- Ni kan nu kliva på planet. Ropade en flygvärdinna till oss.


Vi gick ivrigt in med tanke på att vi snart skulle vara på Hawaii. När vi var inne fick jag nästan en liten chock, det såg helt fantastiskt ut. Selena, Ash, Ashely och Ryan var vana vid sånt här, så dem fick inte lika stor reaktion som vi andra fick.
Tumblr_ltddfqln7e1qlrk5ko1_500_large

Värmen slog emot oss när vi klev av planet, och solglasögonen åkte ned från huvudet, och hamnade där dem skulle sitta. Jag hade valt att flyga i tunna kläder just för att jag hade förberett mig på värmen. Shawn klev av planet efter mig, och han tog min hand för att sedan fläta samman våra fingrar. Allt kändes fel, så sjukt fel. Jag ville att det skulle vara Justin, och jag blev nästan att må illa av mina handlingar, men jag lät det vara. Jag svalde allt, och log ett så framkallat leende jag bara kunde.

 

- Hur mår du sötnos. Du ser lite blek ut. Vi stod utanför flygplatsen och han höll om mig bakifrån. Allt jag ville var att rymma. Jag ville inte vara där, inte med honom i alla fall.

 

- Jag mår bra, trött bara. En enkel lögn, som alltid funkar.

 

- Du får sova när vi kommer till hotellet. Han kysste min hjässa, och vi alla hoppade in i limousinen som hämtade upp oss.

 

 

När vi kom fram till hotellet bestämde vi att Eric, Zach, Zayn och Rob som är Shawn's kompisar skulle dela rum. Medans Lucy, Ashley  skulle dela. Sen skulle Trever och Selena ha ett rum. Ash och Ryan ska dela, medans jag och Shawn delar.

 

 

- Jag tycker Shawn och Ally ska ha takvåningen, eftersom dem fyller år. Sa Selena och gav mig kortet till det största rummet. Jag visste att det antagligen skulle vara det mest romantiska så jag ville verkligen inte ha det just nu.

 

- Nej jag har inget behov för så stort rum. Ash och Ryan borde ta det, dem har varit tillsammans längst. Sa jag glatt och gav över nyckeln till Ryan och Ash som blev väldigt glada. Shawn blev mindre glad för han ville nog ha det största.

 

Vi alla gick till rummen och packade upp. Vi hade inte fått takvåningen men rummet var ändå enormt stort.

 

När jag la mina tomma resväskor under våran säng plingade min mobil till. Jag bad tyst för mig själv att det inte skulle vara Justin som smsat. Och det var det inte heller med en lättnad läste jag namnet, Ashley Benson på displayen.

 

''Du måste komma upp och kolla på detta. Det är en grej du måste se... Kom ensam! /Ash''


- Jag går upp till Ash en snabbis, efter det ska vi alla ut och äta tänkte vi. Sa jag och log mot Shawn som fortfarande packade upp sina saker.

 

- Okej, men skulle inte du sova?

 

- Nej, jag är inte lika trött nu. Sa jag snabbt och skyndade mig upp till Ash och Ryan's rum.

Tumblr_lyu3xvcet61qa3kooo1_500_large

 

Jag knackade lite nervöst på dörren eftersom jag inte visste vad som väntade mig. Ryan öppnade dörren tillslut och kollade lite medlidande på mig. Vilket betyder att det inte är bra nyheter. Jag gick förbi honom och in i hotellrummet. Rummet eller rättare sagt, lägenheten. Var dubbelt så stor som mitt och Shawn's rum. Men det var inte det som mina ögon fastnade på. Det var alla miljontals röda rosor som låg överallt. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så många rosor. Det fanns minst 1000 rosor i varje rum. Jag kollade förvirrat på Ash som gav mig ett slags brev. Jag öppnade brevet och läste.

 

'' En ros för varje dag jag har tänkt på dig. Jag var tvungen att bevisa min kärlek till dig. Varje ros har en betydelse för mig. Alla rosor som ligger i sovrummet är så många dagar vi har spenderat tillsammans. Jag tänker alltid på dig, hoppas du tänker på mig med. Även om du har Shawn eller inte. Jag älskar dig /Justin ''


- Men hur..? Jag fick inte fram hela menningar.

 

- Justin trodde nog att du skulle ha det här rummet. Sa Ash plötsligt.

 

- Alfredo måste ha berättat att jag skulle hit. Men hur kan Justin göra detta när han vet att jag har Shawn, med mig. Sa jag lite irriterat. Visst jag älskar Justin och det var väldigt gulligt gjort av honom. Men när jag har Shawn med mig så känns det lite jobbigt om han skulle se detta.

 

- Du hade tur, att du gav bort rummet. Ryan log lite år mig och jag höll med honom.

 

- Säg till din vän att det var otroligt söt av honom. Men han får inte ge mig mer överraskningar. Utan vad han än vill bevisa får han göra på matchen som jag kommer på. Sa jag till Ryan och nickade.

 

- Vad gör vi med dessa. Sa Ash och kollade runt på alla rosor.

 

- Ring hit personalen, dem hjälper säkert till. För de måste vara dem som lagt dem här från första början eftersom Justin är på turné. Sa jag och Ash gick för att ringa roomservice.

 

- H.e.r.re.g.u.d denna killen är otrolig. Sa jag fortfarande chockat över alla rosor.

 

- Han älskar dig verkligen.. Jag sparar en bukett åt dig, Shawn behöver inte se den.. än. Sa Ryan och flinade.

 

- Ja alla rosor kan man ju inte slänga, det vore jätte snällt om ni kunde spara en åt mig så länge. Sa jag och log stort.

 

- Så klart. Sa han och blinkade med ena ögat mot mig.

 

- Dem kommer snart upp och fixar allt, är ni redo för middag eller? Sa Ash med ett leende. Med dem orden gick vi ut för att hämta dem andra.


Emma här, jag skrev det mesta. Enjoy och Kommentera nu!!:D


Kommentarer♥
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-03-03 @ 18:36:24
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amazing. Längtar redan till nästa :) you go girl

2012-03-03 @ 19:20:35
Postat av: Lisa

Aww va sött av Justin.

Hoppas Ally och Justin blir ihop igen snart :D

2012-03-03 @ 19:58:44
Postat av: Sean Banan

Bra :)

2012-03-03 @ 21:46:38
Postat av: alizzdream

Jättebra älskar den! <3

2012-03-04 @ 00:55:19
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superbra, så gulligt av Justin! :)

2012-03-04 @ 10:47:13
Postat av: rebecca

åhh, gud! Det är verkligen dom, inga andra.

2012-03-04 @ 13:34:11
URL: http://backtobieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får skriva oftre :)

2012-03-04 @ 16:04:52
Postat av: Eva

Jätte bra<3 Besök gärna min nya novell blogg. :D

2012-03-04 @ 17:18:04
Postat av: hanna

skit bra längtar till nästa kapitel <3

2012-03-04 @ 18:47:00

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0