Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 80

- Det stämmer att jag överraskade henne i Hawaii. Vi hade inte snackat på ett tag efter uppbrottet mellan oss. Men jag ville inte missa hennes födelsedag. Så tillsammans med Alfredo flög vi till Hawaii direkt efter min turné. Med hjälp av Ally's kompis visste vi precis vart dem var. Så vi gick ner till stranden när dem var där och åkte vattenskoter. Svarade Justin och undvek att svara på frågan om vi var tillsammans eller inte. Vilket Tray inte missade.

- Så det var romantiskt alltså? Du åkte och överraskade henne sen hittade ni tillbaks till varann. Frågade Tray och flinade lite. Justin blev lite generad och skrattade till lite nervöst.
- Vi försöker ta en dag i taget. Men för tillfället släpper jag inte taget om henne. Svarade Justin och blinkade med ena ögat mot mig.
- Awww... Sa alla i studion och jag rodnade.
- Hoppas det var svaret på din fråga Tray. Sa Justin och skrattade lite.
- Det var de. Hoppas ni håller ihop denna gången.


 

 

Sex månader senare.

 

Tiden har rullat iväg riktigt fort, jag och Justin är tightare än någonsin och det gör mig så glad. Han praktiskt taget bor hemma hos mig i min lägenhet, och det syns verkligen, för det ligger karl strumpor överallt. Jag trodde inte det fanns någon som var värre än mig när det kom till att kasta saker omkring sig, men jag hade tydligen hittat honom, och lyckats kära ned mig. Jag ångrar inget jag har gjort, för hade jag inte gjort det hade jag inte legat bredvid Justin i sängen just nu, och sett honom i sin djupaste sömn. Ibland funderar jag på om jag någonsin har varit lyckligare.

 

Det känns lite som att det var igår jag träffade honom för första gången, den där morgonen då jag smet ut från Alfredos sovrum, vilket egentligen var ganska pinsamt. Men någonstans där måste jag ju ha visat en bra sak, som fick honom nyfiken på mig, eller så är det bara något jag har inbillat mig. Jag vet att vi båda bara lekte med varandra från början, men det måste ju fortfarande ha varit något som fick honom att leka med just mig. Jag älskar den grabben något så fruktansvärt mycket, det går inte att beskriva känslorna jag har i kroppen när han ser på mig, när han tar i mig, eller när han bara finns i min närhet.

 

Jag klev försiktigt upp ur sängen och hoppades att han inte skulle vakna då allt hade varit helt i onödan. I kylskåpet stod min tårta som jag dagen innan hade bakat helt själv. Den underbara människan som ligger i min säng fyller nämligen 18 år, och jag ska väcka honom med tårta på sängen, och som tradition, 18 ljus. Jag var helt själv som skulle fira honom på morgonen, och det hade jag absolut inget emot.

 

- Älskling, grattis på födelsedagen. Justin började röra på sig i sängen samtidigt som jag ställde ned brickan på bordet bredvid och kysste hans läppar. Han blinkade några gånger innan hans ögon började vänja sig av ljuset som kom in genom fönstret.

- Tack gumman. Jag ställde ned tårtan på hans mage, bara för att han skulle få en anledning att sätta sig upp.

- Blås ut ljusen, och önska dig något. Han gjorde som jag sa, men ställde sedan undan tårtan och drog ned mig på sig.

- Jag behöver inte önska mig något. Jag har redan allt jag vill ha. Jag hann inte ens reagera fören han kysste mig, och drog med sina fingertoppar över min mage.

 

Jag var lycklig, det var inte bara något jag hade inbillat mig. Jag mådde bra tillsammans med honom, och jag ångrar absolut inte att jag tog tillbaka honom. Vi särade lite på oss, men sa inget, han lutade sin panna mot min och log med hela ansiktet. När hans läppar nådde min kind kunde jag känna hur rodnaden steg i mitt ansikte. Jag vet inte varför, men han hade den effekten på mig, han kunde få mig att rodna genom att bara se på mig.

 

 

Vi hade tagit oss en varsin tårtbit och sedan hoppat in i duschen. Jag var den första att kliva ur och torka min lilla kropp samt klä på mig underkläder. Jag hatar den där stunden då man eftersvettas, så därför klär jag aldrig på mig ordentligt utan springer oftast omkring i bara underkläder, eller bara handduk. Justin kom ut strax efter mig i bara en handduk svept kring midjan. Hans blick brände på min hud, men jag tror han kände samma sak av min blick. Det var flera dagar sedan vi låg med varandra, jag vet inte varför men det var bara så. Visst har vi haft mysiga stunder, men inget sex. Och det har gått riktigt bra faktiskt, men visst börjar det kännas, att man saknar den där speciella beröringen.

 

- När kommer våra vänner? Justin hade fått på sig ett par jeans och en skit snygg t-shirt. Han hade dragit en kam genom håret samtidigt som han hade lagt det sådär snyggt som bara han kan göra.

- Om en halvtimme. Jag stod och sminkade mig framför spegeln samtidigt som Justin stod alldelens tätt bakom mig, men han rörde fortfarande inte min kropp, överhuvudtaget. Han stod bara där och kollade på mig genom spegeln.

- Vad vacker du är. Ett busigt leende spred sig över hans läppar innan han kysste min hjässa och lämnade badrummet. Ibland kan den grabben verkligen förvåna mig, han gör så otippade saker.

 

När jag kom ut från badrummet och var klar med sminkningen satt Justin i soffan framför datorn, men han vände genast huvudet mot mig och kollade på mig från topp till tå. Ännu ett leende spred sig över hans perfekta fylliga läppar.

 

 

- Kom hit gumman. Han sträckte ut sina armar efter mig och jag satte mig ned i hans knä.

- Varför är du så hemlighetsfull idag? Vi hade suttit tysta ett tag, tills han bröt den.

- För att det är din födelsedag. Och då ska man vara hemlighetsfull. Jag vet inte om han trodde att vi skulle vara hemma eller om vi skulle åka på en gång då våra vänner kom. Men det fick han allt se då.

 

Det ringde på dörren och Justin var på väg att öppna men jag hann före honom. Det var bara Lucy som var med och det var henne jag behövde hjälp av. Hon kramade om mig och sedan drog jag med henne in på badrummet.

 

 

- Fläta mitt hår, sådär snyggt som du brukar göra. Hon kollade bara på mig, men tog sedan tag i mitt hår och kastade ihop en slarvig fläta, precis som det ska vara.

- Tack. Jag ska bara dra på mig min klänning så kommer jag, du kan gå ut till Justin så länge. Hon nickade och gjorde som jag sa samtidigt som jag hoppade i min klänning.

 

 

 

- Är du redo för din födelsedag, älskling? Tillsammans hand i hand med Justin, lämnade vi tre lägenheten och åkte ned till bilen som väntade på oss.

- Självklart, jag har ju dig vid min sida. Han kysste min panna innan vi hoppade in i bilen.

 



 

 

Snabbt skrivet, inte världens bästa. Men jag tycker ni har fått väntat länge nog. Jag har nog lite separationsångest av att skriva dessa kapitel då denna novell är slut om bara några stycken. Men det måste ju komma någongång. ^^

//Marielle

 


Kommentarer♥
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-03-27 @ 17:12:31
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: ronja

:Ddddd suuuper!! xD

2012-03-28 @ 19:11:03
Postat av: Alizzdream

Jättebra!

Ni är sjukt bra!:)

2012-03-28 @ 22:20:19
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Alixx<3

När kommer nästa

2012-04-02 @ 20:11:01
Postat av: Miriam

Gryyymt bra! :D

2012-04-04 @ 18:03:25
URL: http://likebieber.webblogg.se/
Postat av: Julia

ahola, gör du länkbyten i inlägg? :)

2012-06-30 @ 15:48:26
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0